rubrik?

Hej!

Shit, det var nästan ett helt år sen jag satte mig ner för att blogga. Mycket har hänt sen dess vill jag lova, då bodde vi i lägenhet inne i hosjö och nu har vi flyttat till hus i vika som vi har renoverat ungefär halva. Kanske är det just därför som jag inte har haft sån lust eller så mycket tid för att skriva? hm, kan nog vara så.

Livet leker och jag tror inte att jag har mått så här bra någon gång som jag gör nu, vi håller oss ute i vika tillsammans med nära och kära och självklart våran lilla misse Nisse som vi fick hem för en och en halv månad sen, det är en riktig liten goding :) Studenten har jag hunnit med också, dock så är jag för tillfället arbetslös men letar efter jobb hela tiden och igår så ringde jag in på min första jobbannons, och jag måste medge att jag vart bra mycket mer självsäker efter att ha fått pratat med den damen som svarade.

Jag har hela tiden varit så rädd för vad dom tycker och tänker och om de skulle döma mig, men jag menar varför skulle dom göra det egentligen, dom lägger ut en annons som jag svarar på för att jag är intresserad av jobbet... Hm, märkligt det där att man ska skämmas över så mycket som man egentligen inte borde.

Nej nu ska jag ta mig en kopp kaffe med framor sen ska jag åka och handla för ikväll får jag finbesök av brodern och hans fru J.

hej hopp stövelstropp.



mp08 :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Att tänka på innan du kommenterar:

* Kommentarer som anses som stötande för mig eller mina nära raderas på en gång.
* Jag vill inte ha någon reklam från t.ex Gratissidor eller din blogg.
* Om du inte har en blogg, lämna din EPOST för eventuellt svar.

Vad heter du?:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas endast för mig)

Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0